Els Castellers de Tortosa escalfem motors per la Diada Castellera del nostre IX Aniversari de Bateig

La plaça de l’Ajuntament de Tortosa serà l’escenari, avui dissabte 14 de juny, d’una nova diada castellera, amb la participació dels Xiquets de Vila-seca i els Torraires de Montblanc. Enguany celebrem nou anys des que vam aconseguir la camisa, fita que va marcar l’inici de la nostra trajectòria oficial dins del món casteller.

Fa ja una dècada que ens vam endinsar en aquesta tradició centenària en un territori sense gaire cultura castellera. Amb empenta, esforç i constància, hem anat consolidant el projecte i aquest 2025 estem vivint un moment dolç i de creixement.

Les noves generacions de castellers esdevenen clau per garantir el futur i la continuïtat d’aquesta pràctica a la ciutat. La il·lusió i l’entusiasme de la canalla i els nous membres fan possible que la colla segueixi apuntant amunt.